Zasady funkcjonowania dziekanatu oraz sekretariatu Dziekana
Wydziału Pedagogiki, Psychologii i Socjologii od 25.05.2020 r.
W związku z przywróceniem z dniem 25.05.2020 r. możliwości świadczenia pracy przez pracowników na terenie Uczelni wprowadza się następujące zasady obsługi studentów, doktorantów i innych interesantów przez dziekanat i sekretariat Dziekana Wydziału Pedagogiki, Psychologii i Socjologii
- komunikacja powinna odbywać się z wykorzystywaniem drogi elektronicznej (wiadomości e-mail z załączonymi skanami dokumentów) i kontaktu telefonicznego. Korespondencję w formie papierowej należy ograniczyć do niezbędnego minimum – powinna być przekazywana za pośrednictwem przesyłek pocztowych oraz Kancelarii UZ (dotyczy pracowników Uczelni).
- wizyty w dziekanacie/sekretariacie Dziekana powinny odbywać się jedynie w wyjątkowych przypadkach po uprzednim umówieniu się, w celu uniknięcia kolejek i zgromadzeń.
- w pomieszczeniu może znajdować się tylko jeden interesant.
- podczas wizyty w dziekanacie/sekretariacie Dziekana od interesantów wymaga się zasłaniania ust i nosa oraz zaleca się zakładanie rękawiczek jednorazowych. Należy zachować zalecaną przepisami odległości między osobami w jednym pomieszczeniu.
- wprowadzony zostanie rejestr osób odwiedzających (imię i nazwisko, nr telefonu).
Nie ma konieczności osobistego stawiennictwa w dziekanacie w poniżej opisanych sprawach.
- Zaświadczenie o studiowaniu – na prośbę mailową studenta wysłaną z adresu zarejestrowanego w systemie Dziekanat/StudNet, dziekanat wysyła zaświadczenie o studiowaniu listownie lub mailowo (skan).
- Przedłużenie ważności legitymacji studenckich – legitymacje studenckie w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Dotyczy to również legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni.
- Złożenie pracy dyplomowej – obecnie stosowana procedura złożenia pracy dyplomowej zostanie opublikowana osobnym komunikatem na stronie wydziału.
Powyższe zasady mogą ulec zmianie.