Dokumenty w sprawie organizacji działalności dydaktycznej
w semestrze letnim 2020/2021
semestrze zimowym 2020/2021
- Zarządzenie Rektora UZ nr 112 z dnia 26 września 2020 r.
- Komunikat Rektora z dnia 2 września 2020 r.
Zajęcia w trybie zdalnym
W roku akademickim 2020/2021 zajęcia na Wydziale Nauk Społecznych realizowane są w trybie zdalnym, z wyłączeniem zajęć prowadzonych w formie stacjonarnej . Zajęcia zdalne powinny odbywać online w Google Meet w terminach przewidzianych w planie zajęć.
- Wykaz przedmiotów realizowanych stacjonarnie w semestrze letnim 2020/2021: Pobierz pdf
- Wykaz przedmiotów realizowanych stacjonarnie w semestrze zimowym 2020/2021: Pobierz pdf
Podstawowe informacje o organizacji zajęć w trybie zdalnym:
- Informacje dla prowadzących zajęcia: Pobierz pdf
- Informacje dla studentów: Pobierz pdf
Uwagi do realizacji zajęć w trybie zdalnym: Formularz
Prowadzący zajęcia powinien poinformować studentów o adresie zajęć prowadzonych w Google Meet.
Najpewniejszym sposobem poinformowania studentów o adresie spotkania jest przesłanie wiadomości pocztą elektroniczną lub przez system PracNet. Studenci są zobowiązani do regularnego sprawdzania studenckich uczelnianych skrzynek pocztowych.
Natomiast korzystanie z Kalendarza Google przez studentów nie jest obowiązkowe. Informacje wysłane wyłącznie do kalendarza mogą nie zostać odczytane przez studentów. Warto jednak korzystać z tej aplikacji, gdyż umieszczenie zajęć w Kalendarzu Googla jako Wydarzenia pozwala w wygodny sposób na dołączenie do spotkania.
Konsultacje dla studentów
Konsultacje dla studentów realizowane są w trybie zdalnym. O sposobie udziału w konsultacjach (adresie spotkania w Google Meet) studentów powiadamia prowadzący zajęcia.
- Terminy konsultacji, semestr letni 202/2021: Pobierz zestawienie (xlsx)
- Terminy konsultacji, semestr zimowy 2020/2021: Pobierz zestawienie (xlsx)
Konsultacje dla pracowników
dotyczące systemów wspierających proces kształcenia na odległość – Google Kalendarz, Google Meet, Google Classroom. Spotkania poprowadzi dr Jarosław Wagner.
Informacje o termiach spotkań/konsultacji znajdują się na stronie Pełnomocnika ds. Kształcenia Zdalnego. Więcej informacji
Nowe funkcjonalności w Google Meet
-
Liczba jednocześnie wyświetlanych kafelków 49,
co oznacza, że równocześnie można obserwować do 49 uczestników spotkania. Więcej informacji
-
Wirtualna tablica Jam w Google Meet,
która pozwala wszystkim uczestnikom zapisywać tekst i grafikę. Więcej informacji -
Rozmycie tła,
które powala ukryć szczegóły na dalszym planie. Więcej informacji
Aplikacje G-Suite
rekomendowane w kształceniu zdalnym
- Google Hangouts Meet – wideokonferencje online
- Google Classroom – system e-learningowy
- Google Classroom – weryfikacja wiedzy studentów
Nagrania szkoleń prowadzonych dla pracowników UZ: Przejdź
Materiały szkoleniowe udostępniane na stronie Centrum Komputerowego UZ: Przejdź
Adresy email studentów
Od dnia 21.09.2020 adresy e-mail studentów przechowywane w systemie Dziekanat wykorzystywane do komunikacji ze studentami poprzez system wiadomości w PracNet lub poprzez e-indeks elektroniczny zostaną zamienione na adresy w postaci:
numer_albumu_studenta@stud.uz.zgora.pl
Kontaktując się mailowo z dziekanatem oraz wykładowcami student powinien korzystać z wyżej opisanego adresu mailowego. Maile wysyłane z innych adresów mogą nie być analizowane i pozostaną bez odpowiedzi.